Vill ha tungpiercing och är glad på livet

Första bilden - tänk er en tungpiercing på den! (Jag taggar min 18-årsdag)
Här ser vi en hysat glad jag. Varför är jag glad?
Jo: Jag har en halvfull påse jorsnötsringar på mitt skrivbord jag snart ska kasta mig över, jag förstod och antecknade idag på IR, mitt hår är fluffigt som få, jag har fått en insikt hur tusen gånger bättre jag har det sen jag började gymnasiet, har en pepp-på-livet-känsla och en ledig kväll.
 
Igår utvärderade vi Ting på mitt sista Reg-möte. Det var bara allmänt mysigt för jag och Wilhelm satt och prata i ett hörn, diskuterade Adams skor med Adam och Anders dök upp. Nu när det inte blir nåt mer AU för mig (förutom det sista mötet på tisdag) så lägger jag all fokus på plugg, hälsa och mina spårarscouter!
 
Nu har jag skjutit upp en läxa sen jag kom hem så HEJDÅ!
Dagbok, Ravenchild | |
Upp