Tankar just nu

- Jag vet inte vad jag ska svara på kommentarer från bloggare jag inte känner. Vill liksom visa min tacksamhet för kommentaren och lockta till att komma tillbaka men vet inte vad jag ska skriva...
 
- Jag längtar till Halloween! Det är en av mina favorithögtider (jag älskar högtider i allmänhet!) och det här med att klä ut sig är nåt av det bästa som finns. Tidigare år har jag varit Bellatrix och en zombie (i brist på inspiration) så iår vill jag göra nåt kul!
 
- Internationella Relationer är ett ganska viktigt ämne men fyfan vad tråkigt att sitta och lyssna på.
 
- Jag stör mig på bloggare som inte är "modebloggare" och känner sig så obekväma med att posera, ta bilder och vara bara en gnutta lite "seriösa". Helt okej att tycka som du gör, och berätta att du är obekväm med det, men ibland så blir det som att dessa bloggare retar dem som faktiskt tycker om att stå framför kameran... Det finns en skör gräns och jag bli väldigt irriterad när folk krossar den.
 
- Jag blev nominerad till ALS Ice Bucket Challenge och vet inte om jag ska göra den eller inte... Ska nog donera pengar i alla fall.
 
- De resterande 90% i mitt huvud just nu handlar om endast en sak. Så frustrerad.
 
 
Dagbok | |
Upp