Om ville veta mer om mig alltså

6. What are you excited for? Typ, sluta skolan och äntligen börja leva.

9. Is confidence cute? Eh… ja!

13. What are you gonna do Saturday night? Hajka i skogen, wehå!

16. Do you think you’ll change in the next 3 months? Vi alla ändras på tre månader, vare sig det är lite eller mycket.

22. Would you ever want to swim with sharks? I en bur, ja!

23. Are your eyes the same color as your dad’s? Ja

26. Is your current hair color your natural hair color? Halva håret är det!

27. Would you be able to date someone who doesn’t make you laugh? Jag vet inte, nej, det tror jag inte eftersom att skratta är lika med lycka.

33. Are you one of those people who never drinks soda? NEJ

34. Listening to? Evanescence

35. Do you ever write in pencil anymore? Ja, i skolan och i min dagbok, hehe

36. Do you know where the last person you kissed is? Nej

37. Do you believe in love at first sight? Nej (sjukt deprimerande jag är då)

39. Who was the last person you danced with? Nils, på scoutmötet i måndags!

40. Why did you kiss the last person you kissed? Beacause solnedgång och hav, that's why!

42. Did you hug/kiss one of your parents today? Nej :(

43. Ever embarrass yourself in front of a crush? Ehhh ja. Detta kommer ut på internet nu: När jag var typ 13 skulle jag ut i skogen och kissa på en hajk och lite senare berättade killen jag hade en cruch på att han hade varit typ tio meter ifrån mig, hur pinsamt??!

49. Do you dance in the car? Förlåt men HUR dansar man i en bil? Please tell me!

50. Ever used a bow and arrow? Ja, massor i sommras!

52. Do you think musicals are cheesy? Njaaa... Om det är någonstans cheesy är "tillåtet" så är det i musikaler.

56. Occupations you wanted to be when you were a kid? Jag ville vara austronaut! Spion, matros och skådespelare har också stått på listan. Men för det mesta austronaut.

57. Do you believe in ghosts? Intressant fråga… ja, lite kanske.

63. First concert? En blandning av massa artister och band (typ festival på scoutläger), men Europe var bäst! Min första "riktiga" konsert var Silverstein i Fryshuset. 

68. Favorite Taylor Swift song? Treachorous (den att jag faktiskt har en...)

74. What is your favorite book? Ojojoj... ASOIAF-serien, Flowers in the Attic, Harry Potter och... ehm Twilight. Jag tänker inte svika mitt 13-15-åriga jag. Har inte läst böckerna på år men jag tyckte de var väldigt bra då så jag håller mitt ord!

78. Who would you like to see in concert? Evanescence!!! Och Arctic Monkeys, och Bon Jovi.

80. Hot tea or cold tea? Båda!

81. Tea or coffee? Gillar båda, men är tedrickare sen födseln och lärde mig inte dricka kaffe förrän jag var 17 så…

 

Ravenchild | |
Upp