Gå och rösta!

Idag har jag varit och plockat svamp med min käre far <3
Det börjar bli lite som tradition för oss att plocka kantareller en gång på hösten och sedan åka hem och äta kantarellmacka. Kantarellerna ligger förresten och fräter i pannan just nu...
 
Annars då? Jo, jag vet att jag inte har så värst mycket läsare, men detta är ändå en social medie, vilket kan påverka, så jag tänker påverka:

GÅ OCH RÖSTA! Idag gäller det? Rösta för mänskliga rättigheter, rösta för kärlek och rösta för sunt förnuft! TAKTIKRÖSTA för att se till att SD inte blir vågmästare!
Rösta för att att det är din demokratiska skyldighet! Rösta för att jag sitter här med ynka fyra månader från 18, för att du kan! Gör det NU!
 
Så det var allt jag ville säga! (Okej, jag erkänner att jag halvt skrev ett inlägg bara för att jag gillar att skriva med mitt nya tangentbord...)
 
Politik och andra åsikter | |
Upp