Kändisklassen

 
Inte för att va den som dissar min skola (som jag själv tycker är riktigt bra, fast den har sina brister), men vi var i Expressen idag. Och inte bara min skola utan mina klasskompisar. Min twitterkändis till klasskompis twittrade idag och bara några timmar senare (?) fanns detta på expressen. Och detta har alltså vart nära på att ha hänt innan, när SD var på besök i skolan och filmade elever??!
 
 
Nej, men faktiskt. Min skola (Östra Gymnasiet) är bra! Grymt fina, ljusa och öppna, moderna lokaler. Jag har flera bra lärare, god mat och intressanta programdagar och schemaupplägg. Skolan har fin sammanhållning och jag tycker att majoriteten (skulla till och med våga säga ca 85%) av eleverna är riktigta "vettiga". Bara det faktum att skolan även kan ha konstutställningar samtidigt som eleverna går där tycker jag visar att vi är sansade och bra elever ;)
 
Sedan har det dock hänt negativa saker här. Men jag är nöjd i alla fall. #reklamtillallaniordärute #tyckerlångahashtagsärtöntigamenwhatevs
 
Dagbok | expressen, frukt, nyhet, skola, twitter, östra gymnasiet | |
Upp