I min mobil

Det finns en kolmila ute på Gålö som är extremt mysig. Det är lite som att kliva in i en annan tid där. Där finns en smed, själva kolmilan, och ett litet kafé där de säljer bland annat fläskpannkaka som är så jävla gott! Var där med min småscouter en torsdag och senare den helgen sov jag även där efter en dags hajkande. Lite avundsjuk är jag på dem som jobbag där ;)

En selfie. Surprise. Jag i snott linne av en kompis och mina boyfriend-jeans <3

Mys med småscouterna igen. 


Gjorde min första inbakade fläta på min syster igår kväll! Det syns inte så bra, men den vart ganska lyckad!

Igår när jag var barnvakt åt Markus. Han brukar alltid vara i full fart och aldrig sitta still. Igår hittade jag honom så här. Det tyckte han tydligen va skönt.

Nu ligger jag och läser tredje Game of Thrones boken. 

Dagbok | |
Upp