Mitt medeltida liv i mitten på 2010-talet

 
Idag blir det bara bilder på mig, hehe. Dessa togs vid AU:ts arr Pestfest då jag och några andra tycket det bästa med hela helgen var att där fanns en pilbåge. Dock en typ "leksaksbåge", inte lika fin som min bebis. Men att skjuta båge är ju att skjuta båge och det är lika kul hur om helst?
 
Har fortfarande huvan/manteln hemma och fasar över dagen (fredag) jag måste lämna tillbaka den till dess ägare :( Men ska försöka sy eller köpa en själv till sommaren. Innan medeltidsveckan på Gotland (whoooooohooo) måste jag iväg och köpa mig medeltidskläder av dess like. Längtar!
 
Även helgen kommer att ha lite medeltidsanda då jag har arr med Sagan om Ringen/Tolkien-tema. Ska vara hobbit (lovar att bilder kommer) och kommer att ha så sjukt kul!
 
Och juste! Har bytt design! Inte min egen denna gången (sista gången jag inte har egen design på fyra år, typ). Gillar inte att bilderna är så små men annars så är det helt okej.
Dagbok, Ravenchild | Medeltid, archery, arr, mini-lajv, pilbåge, scouting, södertörn | |
Upp