Mina guldkorn

Nu ska jag lägga upp de bilder jag är mest nöjd med sedan jag skaffade systemkamera 2010! Oh Gawd, detta är the moment of truth. Om jag ska vara ärlig har jag aldrig haft mycket självförtroende när det gäller mitt fotande. Är alltid jättenervös för vad folk ska tycka. Jag fotar bara på skoj, för jag tycker om att fånga vackra saker på bild. Men ändå får jag en sån prestationsångest ibland. Och så har alla olika smaker av redigeringar osv. Men nu så. Here you go! Vilken är er favorit! Pleease tell me!


Denna bild är tagen när jag var i USA 2012. Bilden är av Lake Michigan som är så ofattbar stor - jag såg det mer som ett hav. Jag älskade min tid vid sjön för det påminde mig om hemma - klimatet var kyligare och luften mer lätt, "havet", avkopplingen och dofterna <3
 
 
Denna bild är faktiskt tagen vid samma tillfälle... bara nere vid stranden. Alltså livsnjutarn!
 
 
Denna var typ den första bilden jag tog med min systemkamera som jag bara älskade! Orginalbilden är hmm, men med en ny redigering så går det an! Jag tog den när jag fotade Fanny och hästen Caracal för första gången men alla dem bilderna är inte det jag är mest stolt över. Hästar är sjukt svåra att fota okej? D: Typ hösten 2011 är detta?
 
 
Denna är också från hösten 2011! Jag tog den på Gotland precis intill mitt sommarhus. Jag vet - så klassiskt motiv men fortfarande, jag är nöjd.
 
 
Detta är från när mitt kusinbarn Belle var en bebis för ett par år sedan. Så söt! Minns att jag låg och fotade henne från alla möjliga olika vinklar, låg och ålade på min mormors golv med kameran uppskjuten i stackarns ansikte :)
 
 
Haha, fotad när jag skulle fota Fanny och Caracal för andra gången... fortfarande ingen bild på häst ;) Älskar mystiken och färgerna och gräset och känslan här. Skulle så vilja haft en modell i nån vit klänning där också... Fotad hösten 2012.
 
 
Våren 2012 - på Gotland. Min faster är på bild. Vi plockade snäckor till ett skolprojekt jag höll på med. Motljusbilder är inte något jag är bra på. Blir alltid så grumligt och mörkt och jag vet inte riktigt hur jag ska redigera bort det heller. Men men, denna är fin som den är.
 
 
Detta är jaag! Tagen i sommras på Gotland den med. Haha, ni kan gå tillbaka till Juli 2013 i mitt arkiv för att läsa historien bakom denna bild. Jag har lagt till lite "fade" eller vad man ska kalla det i bilden. Alltså som ett grått lager som ger lite effekt. Mitt nya boroende på Instagram :P
| |
Upp