Långkjol, bikini och böcker

 
Det senaste dagarna har varit ganska underbara. Sol, värme, sommarkläder (har skridit runt i min vinröda långkjol och i mitt favoritskärp i ett par dagar.). Har umgåts med Dani och Kinga, läst Game of Thrones och idag satt jag ute och solade i min nya bikini-överdel och åt sushi! Så länge jag har crave:at efter sushi!
 
Haha påtal om min nya bikini! Idag var vi i farsta för att köpa lite saker (bland annat bikinin). Letade som fa-an tills jag hittade en bra för mig. Livet med små bröst är inte lätt ibland ska jag be att få tala om för världen! Sedan fick jag brottom av bussen för att jag satt och dagdrömde och glömde trycka på stopknappen. I min fart glömde jag påsen med bikinin på bussen! Alltså!! Det är bara mig sådant händer! ALLTID!
 
Som tur är har jag en snäll pappa som inte ger upp och vi fick tag i busschaffören och kunde lyckligt hämta påsen igen.
 
Här är ett par tips för helgen: Sola, mycket! Umgås med vänner, lyssna på hårdrock, ät sushi och om ni är lyckligt kära kan denna låt vara trevlig att lyssna på:
 
 
(Haha, inte för att jag är det, nej, men för er som är lyckliga nog att vara det.)
 
Dagbok | |
#1 - - Dani :

Men där e ju jag :D

Upp