Det bästa jag kan hitta på YT

 
 
 
 
 
Jag kan ju stolt meddela att jag kan hela "Lord of the Rings" in 99 seconds utantill.... Jag älskar att skriva när hemsidan ser helt annorlunda ut. So exciting! har kommit hem från ett coopertest med skolan och vill bara kräkas. Trötta, svettiga och spyfärdiga som vi va efteråt snubblade vi in i ett omklädningsrum som var helt bäcksvart. Strömmen var av. Underbart! Så där satt vi som fån med våra mobillampor tända och försökte byta om med våra svettiga, mörbultade kroppar. Ser ni den härliga bilden framför er? MMm.
 
Nu ska jag typ stresspacka inför arr i helgen, kanske åka och handla inför arr i helgen, sedan ska jag på med scoutklädsel och åka iväg på miniormöte. Har jag nämnt att jag lägger ner för mycket tid på scouting? Mm, denna vecka har jag även haft seniormöte och två stycken AU-möten. Welcome to my life! 
Ravenchild | |
Upp