Att bara åka ut och leva livet!

 
Kommer alldeles strax ladda upp fler bilder från början på min långhelg. Men sedan i onsdags har jag iaf varit ute och hajkat med två av mina bästa vänner, Nils och Johanna. Vi har paddlat kanadensare och kajak, bott på en liten ö, lagat jättegod mat, tagit våra första dopp och bara levt livet ut till fullo samt gjort minnen för livet!
 
Jag tycker att man behöver göra sånt ibland. Bara åka iväg och komma närmare naturen. Stänga av sina mobiler och ta vara på livet. För det är precis vad vi har gjort. Vi har upplevt en riktigt härlig försommar! Jag har till och med övervunnit en rädsla i och med att Johanna tvingade ut mig att simma på djupt vatten - något jag är jätterädd för. Men det slutade faktiskt med att jag simmade mest av alla! Score!
 
Älskar mina vänner och livet! Det är sånt har jag vill göra på heltid!
Ravenchild, Scouting/friluftsliv | |
Upp