Jag vill resa!

Åh, vad jag känner mig taggad på att dra ut och resa just nu!
Det är jag iof nästan alltid, jag är riktigt äventyrlig av mig och resa är #1 på min lista Jag-vill-göra-efter-studenten. Men just nu känner jag bara ett sug av att åka lite hit och dit och inte sitta hemma och dega. Bestämde spontant igår att jag ska ta bussen ner till Halmstad på torsdag och bo hos min mormor under helgen, vilket hjälper lite. Veckan efter det drar jag till Gotland i nästan 5 veckor!
 
Men det räcker inte där. Jag och min engelska kusin som varit här under helgen har pratat om att jag måste komma till England och vara där ett tag - vilket jag och sjukt himla mega-tagg på! Men som sagt, man måste ha pengar för att resa ;)
Men hur nice hade det inte varit att dra till England igen för ett tag? As-nice om ni frågar mig.
 
Sedan har jag och mormor suttit och smådrömmt lite om att dra till medelhavet i vinter. Can I have a hell yes?! Men men, drömmar förblir ibland drömmar. Fast jag är en sån som brukar kämpa för att få dem att slå in.
 
Jag framför Michigan Lake 2012 - ett av de största äventyren i mitt liv!
Dagbok | |
Upp