Jag åker till Gotland om typ 2-3 veckor!

 
Ja som ni läste! Snart åker jag till mitt sommarställe på Gotland! Jag har längtat så sjukt länge. För två somrar sen hann jag aldrig dit pga två månader i USA (helt sjukt för övrigt att det är TVÅ ÅR SEN!) och förra sommaren var jag bara där en vecka. I år blir det typ fem veckor!
 
Och iår blir det lite extra speciellt då jag kommer att vara på Gotland ensam! Eller ja... min farfar kommer också vara där men om vi ska vara ärliga så är det i princip att vara ensam då vårt sommarställe är stort och farfar mest lunkar runt för sig själv. Sen efter någon vecka kommer mina vänner ut och vecka 32 är det medeltidsveckan i Visby!
 
Kom precis hem från Vässarö (scouternas ö, den bästa ön direkt efter Gotland) efter fyra dagars midsommarfirande. Har haft det så mysigt! Vi har gjort kransar, tagit nattdopp, bastat med vacker utsikt och sovit lite för många i ett tre-manna-tält. Hoppas ni har det grajt och får en underbar sommar! Min kommer bli oslagbar!
Dagbok | |
Upp