Dani fyllde sjutton

... Eller fyller på måndag. Men igår firade vi henne! Dani och jag började i samma klass i höstas och även om det tog ett par månader innan vi hittade varandra så klickade vi direkt. Man kan nog inte hitta två vänner som är vandras skillnader så mycket som jag och Dani är. Hon är den typiska tjejen, vacker, ren och classy medan jag gör saker på min fritid som aldrig skulle kunna dyka upp i Danis vildaste fantasier. Typ som att scouta och dessutom tycka om det ;) Men igår hade jag klätt upp mig lite classy för hennes skull. Puss puss Dani, älskar dig! 
 
(Kommer lägga upp lite andr abilder på henne sen, som förtjänar ett eget inlägg. Hon måste bara granska dem först ;))
 

Sedan hade hon och hennes föräldrar gjort VÄRLDENS GODASTE MAT! Jag låter bilderna tala för sig själva... Där fanns även en tårta i form av en klacksko men kameran dog innan jag hann få ta en bild på den.
 
 
Dagbok | |
Upp