Kofta och halsband

 
 
Sitter i momo's uterum i Halmstad för tillfället.
Kom hit igår efter en jobbigt lång tågresa från Stockholm men idag har vi varit och beställt flygbiljetter hem till på söndag i alla fall. Skönt!
 
Vet inte riktigt hur vädret är uppe i Stockholm men här har det i alla fall varit runt 25 grader, om inte mer! Vi har gått på stan, tagit lite mat och en kaffe på Halmstads uteservering och jag har fått en helt amazing kofta från Indiska och ett halsband från torget. Om det är något jag älskar så är det marknader på torg! Vi ska bara inte tala om det i Visby?! Det säljer så fruktansvärt vackra smycken för så bra pris! Idag fyndade jag ett silverhalsband i ett lädersnöre med en stenbock på - jag är nämligen Stenbock ;) FÖR 25 KR?
Ni ser dem på bilden här uppe!
 
 
Min stil | |
Upp