Sakar jag stör mig på

1. Folk som sätter ihop orden bästa vän till bästavän. Folk... det är inte ett ihopsatt ord! Om du hade olika perfymer hade du inte sagt "Det här är min bästaperfym". Keep your shit together.
 
2. Sånna som uppdaterar sin facebook ALLDELES för ofta och dessutom om saker man bokstavligt talat ger fan i. Enda anledningen till att jag inte har tagit bort dem som vän än är att den onda sidan ut av mig tycker att det är lite kul att se andra göra bort sig.
 
3. När man skriver djupa citat till sina egobilder på Instagram eller Facebook. Jag har sett så många djupa citat på min feed att dem slutar betyda någonting. Att man inte ens orkar läsa dem.
 
Tack för mig!
 
You only live once
 
Dagbok | |
#1 - - Jennie:

Jag och victor stör oss på dina slarv/stavfel! Hitta det i inlägget...

#2 - - Josse:

Om det är "enda" så vet du att jag aldrig har kunnat stava till det xD

#3 - - Josse:

Okej... eller ihopsatt ihop satt låtar fan fel jue

#4 - - jennie:

KOLLA RUBRIKEN

#5 - - Josse:

Wtf? Explain!

#6 - - Jennie:

Sakar?? ;)

#7 - - Josse:

AHAAAAA haha lol såg inte ens

#8 - - Anonym:

Du klagar på ihopsatta ord och skriver "Keep your shit together". Borde det inte stå "Keep your shit apart?

Svar: lol, jo det borde det väl ;)
Josefine Frisk

Upp