Jag är Josse

Jag brukar ju göra ett såkallat test en gång om året. Så nu tycker jag att vi kör en Josse 2013 omgång:
Om ni orkar läsa, det vill säga... I öronen går just nu:
 
 
 
Hur gammal är du om fem år? 22 år.
Vem var den sista du träffade? Pappa och syster.
Hur lång är du? Aah, vet som vanligt inte, men någonstans mellan 160 och 165.
Vilken var den senaste film du såg? Oblivion i väntan på tolvslaget :)
Vem ringde du senast? Thomas <3
Hur löd ditt senaste sms och till vem? Minns inte, och kan inte kolla för har ingen mobil för tillfället...
Vad är dagens planer? Äta chokladtårta och se Catching Fire.
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag är en ganska stressad person och måste därför ringa för att få svar fort... eh.
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
När såg du senast din mamma? Två veckor sen.
Vilken ögonfärg har du? Blå.
När vaknade du idag? Tolv, mmmh.
Har du någon gång hittat en katt? Som alla andra tidigare år: nej. Jag undrar när fan jag ska hitta den där katten :P
 
 
Vilken är din favoritplats? Gotland. Gotland, Gotland, Gotland.
Vilken plats föredrar du minst? Mordor.
Var tror du att du befinner dig om tio år? Om tio år är jag 27 och jag hoppas att jag gift kanske har nåt barn och bor någonstans där jag trivs. Hoppas att jag har rest mycket och har ett bra jobb.
Vad skrämde dig som barn? Som alla andra barn var jag väll rädd för spöken eller något liknande.
Vem fick dig att skratta senast? Pappa tror jag.
Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, antagligen.
Sover du med eller utan kläder på dig? Med.
Hur många kuddar har du i sängen? Brukar ha två men när jag var på Ullared här om dagen köpte jag en sån där lång så just nu bara en.
Hur många landskap har du bott i? Ett, i Södermanland.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Alla tre :P
Är du social? Ja, det är jag nog. Men som alla vanliga människor tycker jag om att vara själv ibland också.
Vilken är din favoritglass? Hallonsorbet.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Nu ska jag vara tråkig och ba "spara".
Tycker du om kinamat? Ja.  
Tycker du om kaffe? Luktar okej, smakar kofta.
Vad dricker du till frukost? O'boy
Kan du spela poker? Nej.
Tycker du om att mysa? Ja!
Känner du någon med samma födelsedag som din? Har stolt samma födelsedag som Nina Dobrev och Severus Snape.
Vill du ha barn? Ja, men om massa år.
Kan du några andra språk än svenska? Engelska och försöker desperat läsa spanska.
Har du någonsin åkt ambulans? Nej. 
 
 
Föredrar du havet eller en pool? Att bada i pool.
Vad spenderar du helst pengar på? Allt möjligt men typ kläder då.
Äger du dyra smycken? Nej, inte så värst.
Har du någon gång testat narkotika? Nej.
Vem är den roligaste människan du känner? Åh människor med humor... Eric.
Vad har du för ringsignal? Hör och beundra: en TARDIS.
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja mina föräldrar har sparat.
Flirtar du mycket? Nej, det tycker jag inte.
Vart togs din profilbild för din blogg? Vid rudan, tagen av Astrid.
Vilken var den senaste bok du läste? The Immortal Rules tror jag att det var. Om man inte räknar med en engelskabok vi läste i skolan som hette Across the Barricades.
Läser du dagstidningen? Nej, fast jag borde, går medier och allt.
Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit.
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett julrimm.
 
 
Ravenchild | |
Upp