Julstämning

 
För en vecka sedan skickade jag i väg pappa och Linnea och julpyntade hela huset själv. Att ta fram allt julpyntet från förrådet, ta upp de kalla, pappersinslagna prylarna man bara ser en gång om året är en av höjdpunkterna på året. Dessutom när man sätter på julmusiken för första gången på året.
 
I morgon är det andra advent och vi ska fira min kusin som fyller 30. I detta nu sitter jag med alla ljus tända och funderar på om jag bör plugga eller inte. Annars har jag varit en sväng hos Kim och sedan till Dani idag. Och har sett typ halva söderort pga allt pendelnde.
 
FÖRESTEN! När jag skulle ta mig hem igen och väntade på pendeltåget med julmusik i öronen så kom det ett gammal ånglok och tåg inrullandes på stationen och stannade framför mig. Helt otroligt! Det var bara snön som saknades i den stunden. Jag vill ha SNÖ!
Dagbok | |
#1 - - Susanna Maria J:

Jag tänkte bara önska dig en underbar lördagskväll :)

Svar: Tack så hemskt mycket och detsamma, fast måndagskväll ;)
Josefine

Upp