Jag läser andra boken nu

Okej. Så. För att återkomma;
 
Har inte haft ordentlig internet på flera jobbiga, men väldigt härliga, veckor. Befinner mig fortfarande på ön och spenderar mina dagar på stranden, här i huset eller i Westeros (semester = ploga mig genom A Clash of Kings). Har också haft med mig kameran på flera av mina äventyr här runt omkring och kan inte vänta med att dela med mig av alla bilder!
 
Tänker dock kategorisera in dem i olika inlägg istället för att lägga upp alla bilder nu, blir så tråkigt då... Så vad gör jag annars då? Är allmänt förvirrad här i livet och njuter därför av att vara isolerad här på ön där man inte behöver tänka på sånt som man annars oroar sig för hela tiden. Djupt det lät. Lovar, så djupt är det inte :P
 
 
Här är en bild på mig som min syster har tagit. Den är dock väldigt beskuren och jag har även redigerat den ganska mycket. Men herre gud som jag älskar den! Om hon lyckats fånga mig rakt i ögonblicket? Svar ja!
Ravenchild | |
Upp