Hopphoppeliskutt

 
Hallå! Mindre än en vecka kvar till hemfärd! Mindre än en dag kvar till Medeltidsveckan!
Jag är så sjukt taggad då vi har beställt biljetter till turnespelen och jag samlat på lite pengar till marknaden. Tyvärr så blir det ingen utklädnad iår pga att jag är en fattilapp ;)
Men som tur är så är man ju naturligt lite awesome och kanske kan lyckas smälta in bland lords, jungfrur, riddare och jycklare i alla fall!
 
Här är iaf bilder från när mina fina vänner var här. Alltså fina Johanna och fina Thomas och fina alla andra som inte var med på dem här bilderna <3 Löööv ju! Och lööv känslan ni ger mig!
 
Jag tror inte folk riktigt förstår kärleken jag bär för mina vänner! Jag har haft det så skit överallt i mer än ett år men när jag är med er är det som om jag glömmer bort allting. Ni är bäst! Hör ni det? Bäst!
Dagbok | |
#1 - - MATILDA:

härliga bilder! :D :D

Svar: Tack så mycket! :D
Ravenchild

#2 - - william:

roliga bilder:D
roligt att gå på medeltidsveckan :D

Svar: Tackar! :DOch ja visst är det? Lite av en tradition för min del :)
Ravenchild

Upp