Egentligen ser jag ut som en rumpnisse

 
Här om dagen träffade jag Jennie! Vi har inte träffats på hur länge som helst (det kan nästa vara ett halvår sen men det vägrar jag tro på). Vi som sågs varje dag, nästan, i fyra år!
 
Egentligen skulle jag fota henne för att hon behövde ett par bilder. Men det slutade med att jag för det mesta stod framför kameran. Så det är Jennie som har tagit bilderna över, fast min redigering (haha VSCO Cam, så inget komplicerat ;)) och mina "dirigeringar". Och ja, jag är så lat att jag inte orkar kolla upp hur det ordet stavas.
 
Man kan förresten klicka på dem små där nere!
 
BTW JAG HITTADE EN BILD FRÅN LITE MER ÄN ETT ÅR SEN OCH JAG TOG EN BILD PÅ MIG SJÄLV DÄR JAG GJORDE DEN DÄR POSEN MED ETT FINGER MOT LÄPPARNA OCH HJÄLP JAG TROR JAG VAR SERIÖS OCKSÅ DÖDA MIG
Min stil, Ravenchild | Porträtt, cool, foto, fotografering, modell, saik, stencool | |
#1 - - felicia:

finis!! hallå saknar dig juu Josse!

Svar: Men ååh! Saknar dig också! Fota nån gång? ;)
Josefine Frisk

#2 - - felicia:

JAA det vore askul!!

Upp