Stress och drömmar om sommaren!

Köpte en långkjol här om dagen och är såååå kär i allt fint man kan göra med den.
 
Jag veeet! Jag slutade precis blogga och har inte bloggat på huuuur länge som helst.
Men alltså, jag har nyligen haft underbara kompisar som bara uppmuntrar mig och uppmuntrar mig till att fortsätta och det värmer verkligen mitt hjärta!
 
Sanningen är att mitt liv är kaos, ut-och-in, förvirrande och upp-och-ner just nu. Framför allt har jag en enorm stress över mig som vägrar släppa taget. Jag är en väldigt drivande och ambitiös person men ibland vet jag inte mina egna gränser. Just nu mår jag jättedåligt över allt jag måste göra. Men i sommar släpper det och jag kan andas ut. Längtar!
 
I sommar ska jag vara på Gotland så mycket! Har ju två sommrar i rad i USA att ta igen. Mina bästa kompisar kommer att komma ut, jag ska gå på medeltidsveckan för första gången sen typ 2006, jag ska skjuta massa pilbåge, ligga på stranden, åka till Vässarö och bara må bra innan tvåan börjar med massa läxor!
 
Tack alla fina vänner för att ni är dem ni är! Älskar er! Fruktansvärt mycket. Och tack för inspirationen!
Dagbok, Min stil | bloggar, långkjol, tillbaka | |
#1 - - Jennie:

Wohooooo!!!! <3<3<3<3

Upp