Två saker som hänt mig under det senaste dygnet

Bild från förra året när jag fotade med Astrid och Felicia
 

1. Jag har fått jätte ont i sidan. Det började igår kväll och jag var helt övertygad om att det var håll fast jag inte hade ansträngt kroppen något alls. Tillslut hade jag haft håll så pass länge och det gjorde bara mer och mer ont så jag tog en värktablett och somnade. Idag har jag så ont att jag måste hålla handen för sidan när jag går... är det blindtarmen? Är rädd hära...
 
2. Jag såg aldrig på det sista Doctor Who-avsnittet igårkväll, gick på bio istället. Det blir att tagg adet till ikväll istället! Så här känner jag inför det: asdfghjklöäzxcvbnm,qwertyuiopåasdfghjklö :))
 
I morgon kör jag moppen i trafik för första gången och ska förbi skolan för att hämta upp en läxa! Puss och hej så länge!
 
Dagbok | |
#1 - - felicia:

häääj, kan jag få din mail så jag kan skicka bilderna från förra veckan, hihi?

Upp