Höstfotografering med Felicia II

 
Här kör vi ett stråk av svartvitt, för det är så fint!
Här kan ni iaf se resten utav min dag med Fillan igår. Vi var båda två bara tvugna att ta bild på mannen med sin rykande soppa! Så mysigt det såg ut...
Vi hoppas på att kunna göra någonting liknande snart igen, för det var så trevligt!
 
Idag ringde klockan halv sex på morgonen igen och helgen var över. Fick en plötslig känsla av att vi skulle ha sovmorgon, men kom sen på att det inte var sant.
Så segade mig upp ur min extremt sköna säng, åt frukost och klädde på mig och drog till bussen. Halvvägs till skolan får jag ett sms från mitt gymnasium som säger att första lektionen är inställd. Tog snabbt upp schemat och inser att min nästa lektion börjar halv tolv.
HALV TOLV!!
Jag kunde alltså ha sovit i minst fyra timmar till!! En sån där typisk fml-känsla strök genom hela kroppen. Så jag bad måndag to go back to hell på Instagram och satte mig på bussen tillbaka. Då ringer Kim och bjuder hem sig själv till mig, den gullungen ;) Så resten på utav vår sovmorgon kollade vi på "We are the Millers" och skrattade lite till den. Lite creepie att jag samma morgon haft en känsla av att det var sovmorgon...
Nu är det snart scoutmöte som gäller.
 
And so a new week begin...
| bilder, fotografering, höst, höstfoto, höstfotografering, måndag, natur, ny vecka | |
Upp