Fotopromenad med Felicia I

 
Har haft ett jätte trevligt avslut på veckan med min vän Fillan.
Vi tog en fotopromenad i Tyresta med Nikonen, pratade ikapp oss av de senaste månaderna, fikade och jag frös tårna av mig. Fast får skylla mig själv, tog på mig mina converse när jag vet hur det är att ha förfrysta tår...
 
Sedan var vi bara tvugna att köpa oss varm choklad för att se om de hade gjort några förbättringar sedan hösten 2011 med Emmi, då vi köpte den och konstaterade att den inte var en höjdare.
Den hade inte blivit bättre... trettio kronor åt uschlig pulveroboy med vatten. Och så ganska god grädde på.
 
Det kommer snart en del två också med svartvita bilder!
| |
#1 - - felicia:

så fina bilder du fick!!
Jag mailar bilderna på dig ikväll sen!

Svar: Tack så mycket <3 Mailar dig tillbaka sen, när jag har din mailadress ;)
Josefine Frisk

Upp