Skörbjugg!

 
Igår kväll var det återträff för alla funktionärer på scoutlägret i sommras!
Ååh, vad trevligt! Snacka om att man lärde känna underbara personer på de knappt två veckorna jag var där.
Detta är bilder från lägret förresten. Första är på Adam som inte fick plats i bilen mellan Foretet (där vi jobbade) och lägerplatsen. Så han fick åka på flaket med bajamajan... Bilden är tagen från bakluckan, där jag och Johanna satt. Jag vet. Safe kids. Scouter och allt.
 
Andra och tredje bilden är från när jag och mina favoritpöjkar Eric, Thomas och Ludde satt på en brygga vid den där fina solnedgången. Jag bara "ååh, värsta vackra moment, detta måste vi föreviga" och tog massor av bilder "Det här ögonblicket är sååå perfekt." Dem: "Kan vi gå hem nu Josse??"
 
Fjärde bilden är från när jag och några andra var parkeringsvakter. Fick ha reflexväst och allt på mig! Så coolt! Då har man gjort det, liksom.
 
Haha, och den sista är på mig och den berömde Albertina. Fast egentligen Thomas som spelade en tjej som hette Albertina på lägerbålen. På den bilden ser han alltså mer femenin ut än mig.
 
Minnen <3
Dagbok | minnen, scout, scoutläger, skörbjugg, skörbjugg 2013, sommar, sommarminnen, återträff | |
Upp