People change, the world goes on

Felicia har tagit dessa bilder på mig när vi var ute och fotade!
 

Jag har genomgått en förändring sen i våras, känner jag! Innan har jag kunnat komma hem nästan varenda dag och slängt mig i sängen med datorn i knät och suttit där resten utav dagen. Jag var alltid hemma efter skolan och degade. Idag frågar jag mig... vad gjorde jag egentligen?? Jag kan inte komma ihåg!
 
Nu för tiden far jag fram och tillbaka i hela södra Stockholms-området efter skolan och det känns som jag inte har en enda dag ledig och jag har svårt att klämma in lediga dagar i veckan. Men idag (och vissa andra dagar) när jag är hemma efter skolan och har inte ett skit som behöver göras, förutom läxor, så sitter jag bara här och tänker "Nu då?". Känner inte ens för att sitta och sträcktitta serier heller. Vad har hänt med mig? Vem är jag ens? Vad fan ska jag göra imorgon när jag är ledig hela dagen?
 
En annan sak som inte är så jag är all musik jag börjar lyssna på. Eller börjar och börjar... mer kan sitta och lyssna på ibland i alla fall. Typ jag studsar runt till The Beatles och en gång letade jag upp Avicii (???!!!) och lyssnade på Wake Me Up typ hundra gånger (Den gör mig glad, okej?) och just nu sitter jag och lyssnar på Icona Pop... 
Ibland, Josse, ibland. Och känner att jag inte hittar kläder jag vill ha i min garderob ibland.
 
Wiiieeerd.
 
Ravenchild | |
Upp