Nu är det vår!

Jag har en liten lista där jag skriver upp små saker som jag kan göra när jag har en sån där tråkig och händelselös dag - som även behövs göras!
Den har blivit ganska lång nu. Elva punkter. Skojar bara, det blev just tolv... Trots att jag har lite så där småmycket i skolan tänkte jag ägna hela den här dagen åt den där listan!
Well... what's left of it (dagen alltså).
 
Var precis ute och fotade den här krokusen som jag såg. Hade inge jacka på mig och det tog ett tag tills jag kom på att jag inte frös det minsta. Solen värmde till och med behagligt varmt. Så jag gick in och kollade termometen. TOLV GRADER!
TOLV JÄVLA GRADER! Lycka! Vad ska jag göra? Ska jag gå in? Nä? Eller... jag har ju saker att göra där inne? Men...? Men...?
 
Men jag gick in. Och satte mig här. Men nu ska jag börja på den där listan. Jag börjar med: 7) Göra Josse-I-Tiden-Inlägget!
Dagbok | |
Upp