Fanny och Caracal... Oktober 2011

Hittade dessa bilder som jag fotade för ungefär exakt ett år sen nu.

Bilderna är på min bästa kompis Fanny och hennes medryttarhäst Caracal. Jag minns att det var jättesvårt att att få en skarp bild på dem och fokusen hamnade fel vid samtliga gånger. Das frustration. Jag exprimenterade också för första gången att fota manuellt så det vart krångel på det också...
Tycker vi får göra om det någon gång, så att man ser er tydligare på bilderna...
 
Bilderna är nyredigerade dock och jag tycker att de ser mycket bättre ut nu! Eller vad tycker ni? ;)
Dagbok | |
#1 - - Fanny:

Kanske ska me nu ett år senare och bevisa hur mkt bättre du blivit ;)

Svar: Absolut!! :D Messar dig, ifall du inte ser detta ;)
Josefine Frisk

#2 - - Fanny:

Eller hur mkt bättre Jag och Carra har blivit :P

Upp