Tvåtusenfjorton kom och gick

 
 
Vart reste du?
Jag reste till Gotland två gånger. En gång för att stanna i fem veckor på sommaren och så nu för att fira jul. Jag åkte en sväng till Danmark i början på året och helsade på ett par släktingar. Jag har verkligen inte rest mycket i år...
 
Vad såg du mest fram emot?
Just nu ser jag galet mycket fram emot nyår, haha! Ska fira med härliga människor! Jag såg väldigt mycket fram emot båda resorna till Gotland. Som sagt, den platsen är allt i mitt hjärta. 
 
Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
Hehe, japp. Bland annat klippte jag kort för första gången! Jag gick från ingenting till helt plötsligt BOM: fest, party, galenskap, spontanitet, glöm allt, festa, skratta, älska. 
 
Vilket datum kommer du alltid att minnas? 
Den 10:e juli, en helt vanlig kväll med bio, pendel, sommarvärme och lite lite ung förälskelse.
 
Vilka låtar kommer påminna dig om 2014? 
I See Fire (tydligen min mest spelade på Spotify), Vill Ha Dig (OMG haha), alla Backstreet Boys och Play It For the Girls med Danny. Detta har varit året av nostalgi kan man säga. Don't Stop Belivin', Pour Some Sugar On Me, All of Me och Waiting For A Girl Like You. 
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år? 
Jag tänker ta tag i mitt liv. Okej att jag har haft ett upvaknande i att vara spontan, lite galenoch börjat drömma på riktigt. Men jag tappade det organiserade i mitt liv. Som träning och skolan. Och det måste jag bli bättre på.
 
Planer för 2015? 
Vandring i Jämtland! Resten får ta mig med överraskning och storm.
Ravenchild | |
Upp