I wanna know what love is är en ganska bra låt faktiskt

 
Oklart varför jag pekar på mitt huvud på sista bilden. Kanske för att jag visar vart tankarna som hamnar på den här bloggen kommer ifrån....... Senaste dagarna har varit upplysande på något vis. Försöker "öppna mitt tredje öga", som de säger på Game of thrones. Eftersträver inte direkt att kunna flyga eller låta min ande vandra eller nåt sånt (hade fortfarande varit jättecoolt dock), men jag försöker lista ut lite grejer...
 
kan vi förrsten diskutera mitt hår på dessa bilder? Det har precis torkat och jag har tvättat det. Min lugg är LÅNG! Lång och hängande.... tihi. Vad tycker ni att jag ska göra med det? Låta det växa? Klippa ner det? Prova ny frissa? Please tell me. Nu skall jag spendera pengar på internetköp. PUSS.
Ravenchild | |
Upp