Jag ska ut och vandra!

Äntligen är det äventyr på g!
I sommar ska jag upp till Jämtland för att göra en fjällvandring tillsammans med andra scouter. Arrangemanget heter Blå Hajk: Jägarna och jag har länge tänkt på att hoppa på tåget någon gång.
 
Men efter ytterligare ett år av ångest och stress och olycka kände jag att det var dags. Jag måste bara se till att få upp konditionen lite tills dess. Vad händer mer i sommar då? Jag och mitt seniorlag har planer på att åka flottfärd på Klarälven, vilket jag verkligen hoppas blir av, och om jag har tur har jag även jobb. Men vill även hinna med en sväng till Gotland (helst under medeltidsveckan) och kanske även iväg på scoutläger. Men man kan inte ha allt. Tyvärr.
 
 
 
Gissa förrsten som löste min ekonomiska problem om vandringen i sommar. Jo, min käre farfar som helst enkelt är bäst <3
Scouting/friluftsliv | |
#1 - - linda:

fin bild
och va roligt att du har en sån snäll farfar!:D

Upp