The garden of kings

 
Alltså hur nice är det inte att jag har mitt alldeles egna rosa körsbärsträd hemma i min trädgård som dessutom inte börjar blomma förens hela Kungsträdgårds-dramatiken har lugnat ner sig? Min alldeles egna Kungsträdgård. Har ni tänk på hur vackert det namnet är? Kungsträdgården. The garden of kings.
 
Idag, kära vänner, har pendeltågen strulat av dess like. På vägen till AU-möte på Fridhemsplan var tåget typ en kvart försenat så jag kom för sent till mötet. På vägen hem var vi tvugna att köra i 30 km/h mellan två stationer (med ganska långt mellanrum). Hat ni någonsin åkt pendel i 30 km/h? Vet ni hur frustrerande det är??
 
Kommer lägga upp lite bilder från Försmak -14 i morgon, hopppas jag. Grymt fina bilder! Nu ska jag läsa A Game of Thrones och börja planera Ting. Heddå!
Fotografi | blommor, garden of kings, kungsträdgården, körsbärsträd, scouting, sommar, vår, wannabe | |
Upp