Grööön é sköönt

 
Hej!

Denna dag har sugit nåt så jävla mycket :) Den började med att jag åkte till skolan för tidigt, gjorde ett prov som gick åt helvete, hade kondition i idrotten (ryser bara av att tänka på det) och nu ska jag snart till Nacka av alla platser här på jorden för att göra det sista inför ett arrangemang jag ska föreställa huvudansvarig för i helgen. Ett arr som få har anmält sig till, ett arr som inte bara är krångligt att utföra utan som alla även känner har dålig koll på. Dålig stämning. Mår illa bara av att tänka på det. Positiv jag låter? Nej. Jag slår mig själv i huvudet av stressen. Så mycket är det egentligen inte att göra men JAG ÄR ALLTID STRESSAD! Måste göra det, måste göra det, måste vara där, måste skriva där. Just nu bara går mina fingrar över tangentbordet utan att jag egentligen tänker. USCH!
 
Detta låter kanske lite väl hemskt, man ska kunna ta det ansvaret utan att stressa ihjäl. Men sen har jag skolan också, andra scoutrelaterade grejer, stressen av att jag fortfarande inte har fått nåt sommarjobb och jag BEHÖVER PENGAR NU, jag har inga pengar, är skyldig folk pengar, känner mig som ett socialt vrak som bara gör dumma val, dumma grejer och fel saker och är en börda för mina vänner, fick F i en stor uppgift här om dagen, måste antagligen kompletera, måste börja sälja New Body snart, vad hände med det, måste maila folk, glömde maila ett par deltagare, måste börja träna, måste sluta sitta vid datorn, måste ta bättre hand om min hy, måste äta, måste sova måste jobba. Och mest av allt känner jag mig bara så jävla misslyckad.
 
Nej. Grönt är inte skönt. Just nu vill jag bara sova och inget annat.
 
Dagbok | |
Upp