Jag är numera ett stå-barn

 
Åhh vad dum jag känner mig!
Det är samma visa om och om igen... Jag skriver inte på typ en månad, skriver ett inlägg om att jag tyvärr nog kanske inte kommer att blogga mera. Nästa dag börjar jag blogga igen. Det här hänt flera gånger innan!
And people!! It's happening right now...
Jag vet att jag är awesome och ni kan inte berga er tills jag skriver igen, men take a chillpill och få inga förhoppningar nu va...
 
Idag var det skolfoto á la första gången på gymnasiet och med min nya klass. Vet ni vad?? Vågar jag berätta? Ska jag berätta?? Vill ni höra??
JAG FICK STÅ I MITTENRADEN!
Suck on that bitches, jag är inget sitt-barn längre! *Gör segerdans*
För har man vart sån som fått sitta ner genom hela sin förbaskade skolgång så blir man jävligt glad när man - utan vädjningar från mitt håll (!) - får ta det där stora klivet och stå upp med alla andra så kallade "medellånga". Take that!
 
Annars då? Gjorde klart läxan i tid för en gångs skull... hann tvätta, städa, ha ett nervöst sammanbrott, tänka att man kanske skulle duscha, människor jag hann till och med äta och endå hinna se en timmes långt Doctor Who avsnitt. Produktiv tjej!
 
Så när jag till och med hade mer tid att döda bestämde jag mig för att blogga. För jag är så jävla duktig.
 
(Och nej, jag har fortfarande ingen aning om man stavar "endå" med Ä eller E)
Dagbok | |
Upp