Sista lektionen i grundskolan

Vi åt pannkakor utomhus för första gången i år, så nice!
Hola amigosetas!

Idag är en bra dag. Även fast jag har en super äckligt, mossig, tråkig, stor, försenad religionsuppsats som jag måste skicka in senast på söndag. Även fast jag började på den idag och jag var tvungen att hoppa över jobbet så att det inte blir några pengar den här månaden heller. Även fast jag i helgen måste fortsätta plugga.
 
Dagen var ändå ganska bra. Vet ni varför?
För att idag hade jag sista lektionen i nian! Sista lektionen i GRUNDSKOLAN! Med andra ord så var det tekniskt sätt den sista obligatoriska lektionen jag någinsin gick på. Take that 98:or och neråt! TAKE THAT! Sen behöver vi ju inte nämna att min sista lektion i nian var ett prov min engelskalärare satte upp för att hon misstänkte att vi hade fuskat på nationella provet. Det behöver vi inte nämna.
 
Hur som helst så är jag otroligt glad. Jag har aldrig gillat min skola särskilt mycket och jag är så glad att jag slutar! Dock kommer jag att sakna min klass lite grann... </3
Tur att på måndag åker vi till Götebööörgh i tre dagar tillsammans. Liseberg!
Dagbok | |
Upp