Chopped ma hair off

 
Är så ledsen för att jag är så frånvarande! Kan inte hjälpa det, det är för mycket. Har ingen aning om jag kan blogga regelbundet. Tror absolut inte det. Kommer bara lägga upp inlägg när jag själv känner för det. Annars måste jag tyvärr lägga det på hyllen när jag har så mycket annat viktigare i mitt liv jag måste ta tag i...

Som ni ser så har jag fått ca två dm kortare hår! Jäklar så skönt det är, speciellt nu i sommar kommer det bli grymt skönt. Kommer kanske lägga ut fler bilder om jag har lust. Tog jättemånga!
 
Om ni fortfarande vill se mina bilder regelbundet så uppdaterar jag min tumblr ganska ofta med både gamla och nya bilder! Skulle bli väldigt tacksom om ni följde mig!
 
 
Ravenchild | |
#1 - - Felicia :

men åh jag hade ingen aning om att du hade tumblr, ska gå in och följa direkt!!

Svar: Yay! Gör det, jag ska följa dig :)
Josefine Frisk

Upp