USA och mina sjuka meritpoäng

 
Skaffade ju ny design här i veckan och den har peppat på min blogglust lite grann. Det är dock synd att jag inte har en bra headerbild utan var tvungen att använda en bild som Jennie tog på mig för över ett år sen...
 
Annars ville jag bara passa på att säga att jag åker till USA på måndag och har fullt upp med att packa! :D
Jag vet inte om jag kommer att blogga någonting medans jag är i USA men jag hoppas verkligen att jag hinner det. Förra året blev det ju inte så mycket...
 
Förresten så måste ni hållt tummarna ganska bra, för att jag fick 285 meritpoäng i slutbetyg! TVÅHUNDRAÅTTIOFEM JÄVLA POÄNG! Say what again? Tvåa Åtta Femma. Tack för mig, nu ska jag in på mitt gymnasium!
Ravenchild | |
#1 - - Fatma:

fint :)

Svar: Tack! :D Lite sent... hehe :)
Josefine Frisk

#2 - - Sara :

Oj, jag missade det helt.. Haha! Jag har valt ett gymnasium som heter Hermods :)

Upp