Kan ni se mitt typsnitt?

Skulle vilja ställe er få som läser en snabb fråga, så när ni ser detta, skulle ni kunna vara snälla och svara? Skulle vilja veta, haha :)
När ni är inne på min blogg på era datorer, ser ni då min rubrik i Times New Roman:
 
 
Eller i typsnittet Trojan Pro:
 
 
Det skulle vara trevligt och veta så att jag vet ifall ni kan se min blogg lika snyggt som jag gör. Ser själv bara Times när jag är inne på mobilen, och det ser inte så snyggt ut.
Jag skulle kunna vara så jobbigt att jag skulle be er vara så ambitiösa att ni tar och laddar ner Trojan dära, men... jag fattar att det är för mycket.
 
Åååh, problem! Jaja, om ni redan kan se det så är det ju inte så jobbigt trots allt!
Design och Layout | |
#1 - - Felicia :

både via min dator och mobil ser man texten i Trojan Pro, hihi!
Jag hoppas att du har det jättejättebra i USA!!

Svar: Ååh vad bra! :D Tack så mycket Fillan, har det jätte bra! :) Hälsa alla hemma i Sverige från mig!
Josefine Frisk

Upp