While the snow is melting...

Hej alla fina!
Jag vet, jag är dålig på att blogga men vad finns det att blogga om så här i vardagliga januari? ;)

(Påminn mig om att inte lyssna på musik när jag bloggar, blir bara distraherad, detta inlägget tog säkert över en halvtimme att skriva). Nä, jag lever livet i skolan (eeh, inte riktigt va?), jag klagar över min utväxt som blivit värre, jag velar över att klippa håret kort och jag räknar ner dagarna tills jag blir av med tandställningsjäveln. I vår... förhoppningsvis men jag litar inte riktigt på mina tandläkare ibland...


Nu när våren äntligen är på väg är jag så mycket gladare. I helgen ska jag på kryssning (ska vara på fint finskt hav, därav är jag glad) (Jag älskar Finland för er som inte vet) med Thomas. Det planneras även myshajk med scouterna och jag och Damaris ska åka skidor med skolan snart. Jag har blivit mer kompis med min klass, jag är omringad av underbara vänner, det finns en person som gör mig väldigt, väldigt glad, det känns som om musiken är fylld i hela mig och jag tror jag hittat det rätta gymnasiet för mig.

Livet leker alltså.


Hur mår ni då?

 

Från sommaren 2011, Felicia är fotografen :*

 

Dagbok, Ravenchild | |
Upp